Інноваційна діяльність у закладі
На сьогоднішній день інноваційна діяльність у роботі закладу дошкільної освіти - вимога часу, яка спрямована на забезпечення адекватності освітньо-виховного процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства.
Враховуючи сучасні вимоги до виховання різнобічно розвиненої особистості педагоги вивчали та впроваджували новітні педагогічні технології, авторські програми, що сприяють активізації, урізноманітненню освітньо-виховного процесу з дітьми. Інноваційна діяльність стала стимулюючим чинником у розв'язанні проблем змісту дошкільної освіти. З метою удосконалення освітнього процесу педагоги ЗДО № 28 використовують інноваційні технології:
- засвоєння сенсорних еталонів із дітьми раннього та інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку (використання блоків З. Дьонеша);
- впровадження програми "Цікаві шашки" та методичних рекомендацій з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки;
- логіко-математичний та креативний розвиток із дітьми старшого віку ("Казкові лабіринти гри" В. Воскобовича);
- формування культури інженерного мислення в дітей ("STRЕАМ-освіта, або Стежинки у Всесвіт");
- навчання читанню за методикою М. Зайцева (кубики Зайцева);
- еколого-економічний розвиток дітей ("Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку").
Коментарi