ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
На сьогодні інноваційна діяльність у роботі закладу дошкільної освіти - вимога часу, яка спрямована на забезпечення адекватності освітньо-виховного процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства.
Враховуючи сучасні вимоги до виховання різнобічно розвиненої особистості, педагоги вивчали та впроваджують новітні педагогічні технології, авторські програми, що сприяють активізації, урізноманітненню освітньо-виховного процесу з дітьми. Інноваційна діяльність стала чинником, що стимулює у розв'язанні проблем змісту дошкільної освіти.
З метою удосконалення освітнього процесу педагоги ЗДО використовують інноваційні технології у 2023/2024 н.р.:
Засвоєння сенсорних еталонів дітьми раннього віку з використанням блоків З. Дьєнеша
група раннього віку № 13, вихователь Петренко Ірина Володимирівна
Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку за допомогою блоків З. Дьєнеша
старші групи для дітей із порушенням зору № 9 та № 12, учитель-дефектолог Юрченко Олена Вікторівна
Мета технології: дати уявлення про предмети, їх колір та форму, величину дітям раннього віку. Формувати елементарні математичні поняття про фігури, множину, узагальнення, порівняння, кодування інформації у дітей старшої групи за допомогою логічних блоків З. Дьєнеша
Навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки
за програмою та методичними рекомендаціями "Цікаві шашки" й навчально-методичним посібником "Цікаві шашки" із навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки О. В. Романюк, Н. В. Чижевської, Г. П. Дульської
старші групи № 1, 5, 6, 9 та 12, керівник гуртка Коваленко Ірина Василівна
Мета: навчати дітей старшого дошкільного віку гри в шашки, сприяти цілеспрямованому інтелектуальному розвитку дітей; розвивати самостійність, гнучкість та логічність мислення, уважність; виховувати стійкий інтерес до гри
Логіко-математичний та креативний розвиток дітей середнього віку
за технологією В. Воскобовича "Казкові лабіринти гри"
середня група для дітей із порушенням зору № 8, вихователь Кутова Світлана Валеріївна
Мета технології: дати базові уявлення про навколишній світ, розвивати дрібну моторику, формувати пізнавальний інтерес до дослідницької роботи
Розвивальне читання за методикою Л. Шелестової «Вчимося читати»
старша група № 1, вихователі Лисенко Тетяна Володимирівна, Круківська Леся Василівна
старша група № 5, вихователі Царегородцева Наталія Миколаївна, Хохич Лілія Олександрівна
Мета технології: вчити без навантаження читати, сприяти загальному розвитку дитини: інтелекту, мовлення, словникового запасу, уявлення про навколишній світ, дрібної моторики, логічного та асоціативно образного мислення дитини у сприйнятті, виконуючи ігрові завдання (з використанням олівця, ножиць, маніпулювання предметами, голосу, пересування в просторі, а також поєднання різних видів робіт)
Еколого-економічний розвиток дітей
за програмою "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку"
старша група для дітей із порушенням зору № 12, вихователь Гичкевич Ольга Григорівна
Коментарi