Підписатися на RSS

Новини

Тиждень безпеки життєдіяльності

27.05-30.05.2020  у ДНЗ № 28 "Горобинонька"  відбувся  Тиждень безпеки життєдіяльності:                                                  ...

Ми в гармонії з природою зростаємо

Протягом минулого тижня у ДНЗ № 28 «Горобинонька» пройшов екологічний тиждень. Педагоги закладу разом із батьками формували у дітей основи екологічної свідомості, розширювали кругозір дітей у спілкуванні з природою, розвивали допитливість, виховували у дітей інтерес до праці, почуття прекрасного, бажання оберігати рідну Землю, дотримуватися правил поведінки у природі тощо.      ...

Готуємося до Великодня!

Протягом тижня педагоги ДНЗ № 28 «Горобинонька» разом із батьками поглиблювали та розширювали знання дітей про свято Великдень, про обереги та символи Великодніх свят. Виховували повагу до традицій та звичаїв українського народу. Вдома вихованці захопилися великодньою тематикою. Одна тема, але кожен малюнок, кожна робота має свої особливості, відображає індивідуальність юних талантів. У різних видах художньо-продуктивної діяльності дошкільники мали змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності...

Гра у шашки під час дистанційної освіти

Багато батьків прагнуть знайти для своїх дітей цікаве і корисне заняття, яке сприятиме їхньому розвиткові. Одним із найефективніших способів розвитку дитини є її захоплення інтелектуальними іграми, зокрема шашками. Гра в шашки – це відмінний спосіб розвитку в дитини важливих якостей, зокрема пам'яті та логічного мислення. Крім того, це і розвиток інтуїції, цілеспрямованості, вміння зосереджуватися, вести гру за правилами, взаємодіяти з партнером по грі тощо...

Яку діяльність запропонувати дитині дошкільного віку під час карантину

Яку діяльність запропонувати дитині дошкільного віку під час карантину? Ігрова Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивний емоційний настрій, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо...